علیرضا بیرانوند نمی‌خواست به بواویستا پرتغال برود!

یک سایت بلژیکی فاش کرد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران ابتدا قصد نداشته به تیم بواویستا پرتغال برود اما در نهایت پیشنهاد این…

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرانجام خبر انتقال علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران به تیم بواویستا پرتغال رسماً اعلام شد. بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در آنتورپ بلژیک، به پیشنهاد باشگاه بواویستا پرتغال برای انتقال قرضی پاسخ مثبت داد.

رسانه‌های بلژیک روز گذشته خبر داده بودند که با حضور قطعی «دی ولف» دروازه بان بلژیکی در آنتورپ و همچنین «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی، بیرانوند رسماً از معادلات دروازه آنتورپ کنار گذاشته شده است. این رسانه‌ها همچنین مدعی بودند آنتورپ به دنبال انتقال قرضی بیرانوند یا فروش او است تا ۶۰۰ هزار دلاری که روی او سرمایه گذاری کرده بود را بازیابی کند.

حالا و بعد از انتقال بیرانوند به بواویستا پرتغال، مشخص شده است که دروازه بان تیم ملی ایران قصد نداشته به این تیم برود اما در نهایت به حضور در لیگ پرتغال رضایت داده است.

سایت «nieuwsblad» بلژیک در این ارتباط نوشت: «بیرانوند ابتدا گزینه انتقال به بواویستا را رد کرد اما باشگاه پرتغالی استقامت کرد و توانست او را متقاعد کند.»

همچنین سایت «voetbalnieuws» خبر داد انتقال بیرانوند به بواویستا قرضی است اما تیم پرتغالی یک گزینه خرید دائمی را در این قرارداد قرار داده است و باشگاه آنتورپ هم موافقتش را اعلام کرده است.


منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان