سایت هواداری باشگاه استقلال

الهام اخوان | الهام اخوان سریال مرداب | الهام اخوان و پژمان جمشیدی

عکس الهام اخوان با میکاپ دهه شصتی و پوشش خاله خانومی!! | الهام اخوان سریال مرداب انگشتر انداخته دستش قد در قابلمه !!! + عکس جنجالی

عکس الهام اخوان با میکاپ دهه شصتی و پوشش خاله خانومی!! | الهام اخوان سریال مرداب انگشتر انداخته دستش قد در قابلمه !!! + عکس جنجالی

در ادامه عکسی جذاب از استایل و اکسسوری بانمک و اروپایی الهام اخوان بازیگ سریال مرداب را مشاهده می کنید

الهام اخوان از بازیگران جوان عرصه سینما و تلویزیون ایران است که با اجرای تئاتر در اصفهان کم کم شناخته شد .الهام اخوان با بازی در فیلم سینمای دوزیست به شهرت رسید و دستاورد الهام اخوان با ایفای نقش در این فیلم او را به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سوق داد. الهام اخوان با توجه به چهره متفاوتش نسبت به دیگر بازیگران جوان هم زمان خودش بسیار مورد توجه قرار میگیرد.الهام اخوان علاوه بر بازیگری به فیلم سازی هم علاقه مند است و چندین فیلم کوتاه هم کارگردانی کرده است.در ادامه بیشتر با زندگی و روزمرگی های الهام اخوان آشنا شوید.

الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان 

الهام اخوان بازیگر جوان و هنرمند کشورمان متولد 9 شهریور 1367 در شهر تهران است. او که در خانواده ای 5 نفره بزرگ شده است. متولد شهر تهران و بزرگ شده شهر اصفهان است. پدر الهام اخوان کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات است. الهام اخوان یک خواهر به نام عطیه و یک بردار به نام امیر دارد. این بازیگر جوان در دوره دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان بهشت آئین اصفهان به تحصیل پرداخت.

اما از آنجایی که در سن 11 سالگی بعد از دیدن فیلم آمریکایی همشهری کین توسط برادرش به دنیای بازیگری علاقه مند شد، تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل در این حیطه از شهر اصفهان به تهران برود. او بعد از پشت سر گذاشتن کنکور هنر موفق به پذیرش در رشته کارشناسی تئاتر شد.در حال حاضر الهام اخوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی است.

الهام اخوان

شروع فعالیت هنری الهام اخوان

الهام اخوان برای اولین بار زمانی که 16 سال داشت در سال 1383 وارد صحنه تئاتر شد.این تئاتر در شهر اصفهان و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان اجرا شد. در ادامه بعد از اولین حضور الهام اخوان در صحنه تئاتر او برای کسب مهارت و دانش بیشتر در این زمینه به تهران رفت. در تهران در کلاس استاد سمندریان حضور پیدا کرد و بعد در رشته هنر کنکور داد و در دانشگاه هنر تنکابن قبول شد اما در رشته معماری انتقالی گرفت. الهام اخوان در ادامه در زمینه منشی صحنه فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از کار منشی صحنه مجدد به بازی در تئاتر بازگشت سال 1397 زمانی که 30 ساله بود برای بازی در نمایش  تئاتر متفاوت انتخاب شد و در سالن انتظامی به اجرا پرداخت.

برای اجرا در این تئاتر بود که بروز نیک نژاد (کارگردان) و سعید خوانی (تهیه کننده) از او برای بازی در سینما دعوت کردند. در ادامه در سال 1398 الهام اخوان برای بازی در فیلم «دوزیست» در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی و ستاره پسیانی جلوی دوربین رفت و خوش درخشید. خانوم الهام اخوان بعد از بازی در سینما برای بازی در سریال «باخانمان» در تلویزیون در نقش گوهر در کنار شقایق دهقان و حسام محمودی به نقش آفرینی پرداخت.

الهام اخوان

تجربه کارگردانی الهام اخوان

الهام اخوان به دلیل تحصیل در رشته کارگردانی و علاقه خود به این رشته تاکنون موفق به ساخت 3 فیلم کوتاه شده و در سومین فیلم کوتاه خود به نام پاراوان با بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی همکاری کرد.

نقاشی کشیدن الهام اخوان

او علاوه بر بازیگری و کارگردانی به نقاشی نیز علاقه داشته و در اوقت فراغت به این رشته هنری نیز می پردازد.

الهام اخوان در دوزیست

دوزیست فیلمی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1398 است که در سال 1401 در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم داستان زندگی پسری به نام عطا را به تصویر می کشد که در جنوب شهر به همراه پدرش زندگی می کند و دو تن از دوستان او نیز به خانه آنها رفت و آمد می کنند.

الهام اخوان

دختر خانمی که در خانه همسایه عطا کار می کند علاقه خاصی به او داشته و یک روز دختری را به همراه خود به خانه عطا آورده و ادعا می کند که دختر خاله اش است. ورود مریم به خانه عطا با ماجراهای مختلفی همراه می شود که ....

الهام اخوان در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، ستاره پسیانی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و مجید نوروزی در فیلم دوزیست خوش درخشید. 

زندگی شخصی الهام اخوان

الهام اخوان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. اما شایعاتی درباره ی ازدواج او وجود دارد که با آقای یزدان فتوحی، بازیگر، کارگردان و نویسنده موفق سینما و تلویزیون برای مدتی رابطه ی عاشقانه داشته و می گویند که نامزد کرده است.  اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از این موضوع وجود ندارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها