پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

استایل تابستانی دخترانه یکی از زیباترین تپ ها برای دختران است اگر از لباس های مناسب برای این فصل استفاده شود. خرید لباس بچه گانه با کیفیت بخش بسیار مهمی برای محافظت از کودکان است. در این جا به 4 مدل از این استایل های شیک برای دختر بچه ها می پردازیم.

خرید برای کودکان کاری لذت بخش و همواره دشوار است چرا که با تنوع بسیاری که در بازار وجود دارد خرید کردن را کمی سخت می کند پس بهتر است قبل از خرید لباس برای فرزند خود دقت داشته باشید که او به چه لباسی نیاز دارد تا با تنوعی که در بازار وجود دارد سر در گم نشوید.

با خرید لباس دخترانه شیک و زیبا می توانید دنیای کودک خود را زیباتر و رنگی تر کنید و بهتر است برای استایل تابستانی دخترانه به دنبال خرید لباس های فانتزی و یا لباس هایی که رنگ های شاد و زیبا دارند بروید. بهتر است بدانید رنگ لباس تاثیر بسزایی بر روحیه و انرژی فرزند شما دارد به همین دلیل ما خرید لباس با رنگ روشن و شاد را به شما پیشنهاد می دهیم.

با وجود فضای مجازی و نمایشگاه ها شما می توانید از لباس های مد بچه گانه دیدن کنید و هم چنین دنیای مجازی به شما کمک می کند تا از به روزترین لباس های دخترانه مطلع شوید چرا که تنوع آن ها و مدل و طرح لباس بچه گانه روز به روز در حال افزایش است و لباس های زیبا و جدیدی را می توانید در بازار مشاهده کنید.

استایل تابستانی دخترانه

زیباترین استایل های دخترانه تابستانی

با خرید لباس های زیبا و شیک دخترانه می توانید حس اعتماد به نفس کودک خود را بالا ببرید. قبل از خرید لباس دخترانه دقت داشته باشید که لباس مورد نظر را برای چه فصل و چه مکانی خریداری می کنید. این نکته می تواند در خرید لباس به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

استایل تابستانی دخترانه می تواند فرزند شما را جذاب تر و شیرین تر کند و برای خرید آن ها می توانید به سراغ تونیک و پیراهن دخترانه بروید که در این فصل بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و تنوع آن ها به اندازه کافی بالا است که هر مادر و یا دختری بتواند با سلیقه ی شخصی خودش از آن ها خریداری کند.

شما می توانید با خرید تیشرت، نیم تنه و یا تاپ های دخترانه به همراه شلوار و لگ دخترانه استایلی شیک و زیبا را برای فرزند خود رقم بزنید این لباس ها در دو دسته اسپرت و روزمره در بازار موجود می باشند که برای خرید آن ها باید دقت داشته باشید. اگر می خواهید برای استفاده در خانه آن ها را خرید کنید مدل و جنس آن ها با استفاده برای بیرون از خانه متفاوت است.

سارافون دخترانه می تواند به شما کمک کند تا استایل تابستانی دخترانه شیکی برای فرزند خود بسازید. سارافون ها دارای مدل های متنوع و رنگ های مختلفی هستند که با جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. برای فصل تابستان بهتر است به دنبال خرید لباس های شاد و گل دار و رنگی بروید.

بهترین جنس لباس بچه گانه، نخی و یا پنبه ای است که با نوع بافت و الیافی که دارد باعث عبور و مرور هوا شده و از عرق کردن بدن جلوگیری می کند همچنین باعث خنک ماندن بدن کودک می شود. این نوع پارچه ها مناسب استایل تابستانی دخترانه هستند چرا که هم سبک و نازک هستند و هم ضد حساسیت بوده و از خارش و قرمز شدن پوست بدن حساس کودکان جلوگیری می کند.

استایل تابستانی دخترانه

نکات مهم پیش از خرید لباس دخترانه

برای خرید هر لباسی و داشتن استایل تابستانی دخترانه شیک باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا خریدی درست و هوشمندانه را انجام دهید. امروزه سایت های فروشگاهی معتبری وجود دارند که می توانید، برای خریدی مقرون به صرفه اقدام کنید. این سایت ها با تنوع بالا و قیمت خوبی که دارند می توانند گزینه ای مناسب برای خرید لباس بچه گانه و خرید انواع استایل تابستانی دخترانه باشند. دقت داشته باشید که قبل از خرید از سایت های فروشگاهی نکات مهمی را رعایت کنید تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید و لذت ببرید.

سایز کودک خود را به درستی بشناسید و برای خرید از جدول سایز بندی های استفاده کنید.

از خرید لباس های رنگی قافل نشوید. برخی از والدین به دلیل اینکه لباس های روشن به سرعت کثیف می شوند به دنبال خرید لباس های تیره هستند اما این موضوع می تواند تاثیر منفی بر روحیه کودک شما داشته باشد.

اگر کودک شما به سنی رسیده است که می تواند در مورد مدل و طرح و رنگ لباس خودش نظر بدهد بهتر است از سلیقه ی او استفاده کنید و لباس مورد علاقه اش را خریداری کنید.

به سراغ لباس هایی بروید که انعطاف پذیر باشند این مدل لباس ها می توانند راحتی مورد نظر را به کودک شما بدهند و کودک در آن ها احساس راحت تری داشته باشد.

به کیفیت جنس پارچه و دوخت آن دقت داشته باشید و تنها توجه‌تان به مدل لباس نباشد. کودکان پوست هایی حساس دارند و نباید با خریدی اشتباه باعث ناراحتی کودک در لباسش شوید.

در صورتی که می خواهید به خرید لباس پسرانه و دخترانه بپردازید بودجه خود را در نظر بگیرید و مقایسه جنس و استایل تابستانی دخترانه لباس ها را فراموش نکنید.

کیفیت دوخت لباس بچه گانه بسیار مهم است چرا که کودکان تحرک بالایی دارند و باید لباس آن ها کیفیت مناسب و دوخت خوبی داشته باشد تا لباس آن ها فرم و زیبایی خود را در کوتاه مدت از دست ندهد.

استایل تابستانی دخترانه

4 مدل زیبا از محبوب ترین لباس های دخترانه در فصل تابستان

استایل تابستانی دخترانه بسیار متنوع هستند که ما در اینجا به 4 مدل محبوب و پر طرفدار آن می پردازیم. استفاده از لباس های مناسب و انتخاب درست آن ها می تواند استایل تابستانی دخترانه شیکی را برای فرزند شما همراه داشته باشد.

تیشرت و شلوارک و دامن:

یکی از لباس هایی که در کمد لباس های دختر شما بسیار دیده می شود انواع تیشرت ها هستند که می توانید با انواع مدل شلوارک و کفش دخترانه مخصوصا کتونی ها آن ها را ست کنید و استایل تابستانی دخترانه، شیک و جذابی را برای فرزند شما خواهد بود. تی شرت ها انواع مختلفی دارند که برای خرید آن ها باید جنس و رنگ آن ها را در نظر داشته باشید و به سمت رنگ هایی بروید که به پوست دختر خانم شما بیایند. شلوارک و دامن دخترانه، در بازار متنوع هستند که برای خرید آن ها باید راحتی فرزند خود را در نظر داشته باشید.

نیم تنه و تاپ و شلوار:

در فصل تابستان نیم تنه و تاپ ها می توانند گزینه ای خوب برای استایل تابستانی دخترانه باشند. آن ها بسیار متنوع بوده و با خرید جنس های نخی آن می توانید استایل های راحت خانگی و اسپرت را به همراه انواع شلوار و لگ برای کودک خود فراهم کنید. نیم تنه و تاپ، با جنس حریر و ابریشم می توانند گزینه ای درست برای شرکت در مهمانی های شما باشند و استایلی شیک و جذاب را برای فرزند شما به همراه داشته باشند.

سارافون و پیراهن دخترانه:

سارافون و انواع پیراهن دخترانه در بازار بسیار متنوع می باشند که بسیاری از والدین آن ها را برای فرزند خود و حضور او در مهمانی ها و تفریح شان خریداری می کنند این لباس ها می توانند استایل تابستانی دخترانه بسیاری شیک و منحصر به فردی باشند. با استفاده از انواع جوراب شلواری با رنگ های مختلف می توانید آن ها را کامل کنید. استفاده اکسسوری ها را برای فرزند خود فراموش نکنید تنوع بالای آن ها می توانند به استایل شیک کودکان کمک کند و آن ها را برای حضور در یک مراسم رسمی و یا دوستانه شیک و جذاب کنند.

سرهمی های دخترانه:

سرهمی ها با تنوع در مدل و رنگی که دارند می توانند گزینه ای مناسب برای استایل تابستانی دخترانه باشند. سرهمی ها را می توانید با طرح های متنوع در بازار پیدا کنید و زیبایی را به ظاهر فرزند خود هدیه کنید. سرهمی ها را می توانید با انواع هد بندهای استفاده کنید که بسیار شیک و جذاب هستند. تنوع آن ها در فصل تابستان بسیار است و می توانید برای خرید آن ها از رنگ های شاد و طرح های گلدار شیک استفاده کنید. استقبال بالا و تقاضای مردم برای خرید باعث شده تا سرهمی ها تنوع زیادی داشته باشند.

برند پیانو یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لباس و پوشاک بچه گانه در کشور است در حال حاضر به دو صورت حضوری و اینترنتی توانایی خرید از این فروشگاه برقرار است یا به سایت پیانو استایل مراجعه فرمایید یا از طریق شعب حضوری زیر نسبت به خرید لباس کودک با کیفیت اقدام کنید.

آدرش شعب حضوری پیانو:

  1. تهران، اتوبان همت غرب، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باغ ماهان، طبقه سوم، واحد 137
  2. تهران، اتوبان همت غرب، میدان موج، بلوار صدف، بلوک A، مجتمع تجاری بام لند، واحد G2
  3. تهران، پاسداران،  مجتمع تجاری اداری آرتمیس فرمانیه، طبقه منفی یک، واحد 14
  4. تهران، سعادت آباد، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه 3B
  5. تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا، طبقه اول
  6. تهران، میدان نبوت (هفت حوض)، مجتمع تجاری سون سنتر، طبقه سوم، واحد 302
  7. تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، اول تپه شمس آباد، رو به روی خیابان شمشاد، هدیش مال (کاخ رویاها)، طبقه G1، پلاک 10
  8. قم، بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان الغدیر، مجتمع تجاری و تفریحی بازار شهر (هایپر استار)، طبقه اول
  9. کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، مرکز خرید مهراد (مهراد مال)، طبقه سوم
  10. کرج، فلکه اول گوهردشت، مجتمع تجاری نیکامال، طبقه اول، واحد 10

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد