بازگشت زخم کاری

سکانس لو رفته از فصل دوم سریال زخم کاری همه رو مبهوت کرد | این زن کنار مالک کیست؟

در ادامه به جزییات مهم از سریال بازگشت زخم کاری می پردازیم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

ستاره‌های فصل دوم سریال زخم کاری این چهره‌ها هستند؛ جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، الهه حصاری و امیر دژاکام.

چند چهره جدید نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد؛ نگار نیکدل، سهند جاهدل، پانته‌آ قدیریان، هادی قمیشی، منوچهر علیپور به همراه کیومرث مرادی و سهیل قنادان.

 

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد.در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.

آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

بازگشت زخم کاری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد