فروش فوری خودرو | ثبت نام اینترنتی فروش فوری خودرو

آغاز دور جدید فروش اقساطی خودرو از شنبه | خبر خوش برای متقاضیان فروش فوری خودرو

شرایط فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور برای مرداد ماه اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

​شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

در این شرایط فروش، قیمت نقدی این محصول ۷۶۵.۸۹۰.۰۰۰ تومان است و برای شرابط فروش اقساطی مبلغ پیش پرداخت جک J۴ چهارصد میلیون تومان اعلام شده و مابقی مبلغ طی اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه به صورت هر سه ماه یک چک دریافت می شود. مبلغ اقساط ۱۸ ماهه هر سه ماه ۷۳ میلیون ۵۲۸ هزار تومان، اقساط ۲۴ ماهه هر سه ماه ۵۹ میلیون ۵۲۱ هزار تومان و اقساط ۳۰ ماهه هر سه ماه ۵۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

جدیدترین پیش فروش مدیران خودرو ۱۴۰۲ مربوط به ۴ خودرو (X۲۲ Pro IE Turbo، X۲۲ Pro MT، Arrizo ۵ IE FL، X۵۵ Pro IE) را در جدول زیر بخوانید.

متفاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو باید بدانند تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند.

در فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ قیمت‌ خودرو ها به صورت غیر قطعی است. در این مرحله از ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب شرکت واریز می‌شود که حدود ۵۰ درصد قیمت پایه فعلی خودروهاست و مبلغ نهایی در موعد تحویل مشخص خواهد شد.

مدیران خودرو اعلام کرده است امکان پرداخت آنلاین برای فروش اقساطی خودروهای چینی وجود ندارد. بنابراین متقاضیان ثبت نام اقساطی مدیران خودرو باید با مراجعه به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت فرایند واریز وجه را کامل کنند.

متقاضیان برای واریز وجه مدیران خودرو در یک مرحله باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را  از کارت خود حذف کنند. سپس به یکی از نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات برای تکمیل فرایند مراجعه کنند در غیر این صورت نحوه واریز وجه مدیران خودرو به دلیل محدودیت‌های بانکی انتقال وجه چند مرحله‌ای خواهد بود.

منتخبین دومین دوره فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه برای تکمیل ثبت نام مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ تنها تا پایان امشب (۳۰تیرماه) فرصت دارند.

فروش فوری خودرو

شرایط فروش فوری فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند آغاز شد.

 شرایط فروش فوری خودرو فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه 31 تیرماه 1402 ساعت 10 صبح ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریورماه 1402 شده اند، در سایت فروش شرکت بهمن موتور بمدت یک هفته فعال  شد.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره در پیش فروش بهمن موتور به قیمت نمایندگی ۱۴۰۲ عرضه شده است. اختلاف قیمت این دو خودرو با قیمت روز بازار آزاد خودروهای مونتاژی مشخص می‌کند، خریداران تیپ ۱ حوالی ۴۹۷ میلیون و تیپ ۲ نزدیک به ۵۴۲ میلیون تومان سود خواهند کرد. البته این سود غیرقطعی است و ممکن است قیمت بازار آزاد تا موعد تحویل که هفته آخرین شهریورماه می‌باشد تغییر کند.

جزییات زمان تحویل فیدلیتی

شرایط فروش فوری فیدلیتی پرایم تابستان ۱۴۰۲

رنگ قابل عرضه سفید و مشکی

تریم کابین مشکی

سود انصراف سالانه ۱۷.۵ درصد

جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد

موعد تحویل هفته آخر شهریور ۱۴۰۲ 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد