تست هوش | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

فقط باهوشا زودی میگن کدام مرد شوهر این خانم است | تست هوش

شوهر زن کدام مرد است؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

​​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

در معمای جذاب امروز شما باید با نگاه کردن به تصویر تشخیص دهید کدام مرد شوهر خانم است. اما برای انجام این کار فقط 10 ثانیه زمان دارید!

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

برای رسیدن به راه حل، پیشنهاد می کنیم از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا پاسخ پیچیده تر از آن چیز است که فکرش را می کنید. به تصویر با دقت و درست نگاه کنید.

در تصویر زیر می توان یک زن و دو مرد را دید. هر دو مرد به سمت خانم نگاه می کند، اما فقط یکی از آن‌ها شوهر واقعی خانم است. اکنون به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام مرد شوهر این خانم است. اما فراموش نکنید فقط 10 ثانیه زمان دارید!

با دقت به تصویر نگاه کنید:

.

.

.

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه معماهای جذاب ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

​معمای جذاب: توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

.

.

.

مرد سمت راست شوهر خانم است، فقط کافی است به عکس روی گوشی خانم دقت کنید.

امیدواریم از انجام این معمای جذاب لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید شوهر خانم را در طول 10 ثانیه تشخیص دهید؟

تست هوش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد