فال سرنوشت | فال سرنوشت امروز

فال سرنوشت فردا 15 مرداد ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

بی تردید تو هم به این فکر کرده ای و بارها ذهنت درگیر این سوال شده که اگر سرنوشت ما از قبل رقم خورده پس جایگاه تلاش و شب زنده داری ها و این همه دویدن چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال سرنوشت روز 15 مرداد ماه

فروردین

انعطاف پذیر باشید! ممکن است امروز در مسیر شغلی خود با سرعت یکنواختی حرکت کنید و ناگهان تابلویی را مشاهده کنید که روی آن نوشته شده است: پیچ تند! مشکلی نیست! به این تابلو به عنوان فرصتی برای اصلاح نگاه کنید.

وضعیت ماه و سیارات، شما را تشویق می کند که با لبخندی بر صورت خود حرکت کنید. داشتن یک طرز فکر مثبت این کار را آسان می کند.

اردیبهشت

امروز از یک شخصیت آرام به یک ماجراجوی وحشی تبدیل می‌ شوید. به این فکر کنید که چه سرمایه گذاری جدید و هیجان انگیزی را می توانید انجام دهید؟ چه تغییراتی را در زندگی خود می توانید اعمال کنید؟

قبل از ایجاد هر گونه تغییر بزرگی که ممکن است بر افراد اطراف تان تاثیر بگذارد، به آن ها بگویید که چه فکر و نقشه‌ ای دارید. شما برای ایجاد چنین تغییرات بزرگی، به اجازه آن ها نیاز ندارید، اما اگر آن ها را در جریان نگذارید، تشویق و حمایت لازم را دریافت نمی کنید.

خرداد

شما ذاتا حسود نیستید، اما ممکن است امروز در دام مقایسه و ناامیدی غرق شوید. اگر متوجه شدید که در حال قضاوت کردن دیگران هستید، سعی کنید از شایعه پراکنی دوری کنید.

درعوض، به خودتان یک زمان برای استراحت اختصاص دهید، زیرا بسیار به آن نیاز دارید. بزرگ ترین لذتی که می تواند شما را از این فضاها دور کند چیست؟ به آن بپردازید. از یک باغ گیاه شناسی دیدن کنید، به سینما بروید یا خودتان را به صرف نهار در یک رستوران دعوت کنید!

تیر

با توجه به وضعیت ماه و سیارات، یک موضوع شخصی حل نشده ممکن است ایجاد شود. شاید از دست شریک زندگی‌ تان که اخیرا حس می کنید برای شما وقت نمی‌ گذارد، عصبانی شده‌ باشید.

یا دوستی که چیزی از شما قرض گرفته و هنوز آن را پس نیاورده است، شما را ناراحت کرده است. هر چقدر هم که این تخلفات جزئی به نظر برسند، اگر شما را آزار می دهند، پیامی برایتان دارند.

به جای انتقاد کردن از عزیزان تان، از خود بپرسید که تغییر رفتارتان چگونه می تواند به شما کمک کند. نگاه کنید و ببینید چه تغییری در رفتار خودتان، می تواند باعث تغییر رفتار دیگران شود. وقتی تغییر می کنید، معادله تغییر می کند.

مرداد

امروز باید تمرکزتان را روی هر کاری که انجام می دهید، بیشتر کنید. برای بهره وری بیشتر، بهتر است به فعالیت های بدنی بپردازید؛ خواه دویدن صبحگاهی باشد، یا کلاس ورزش یا دوچرخه سواری.

هنگامی که فشار خون تان را تنظیم کردید و اندورفین تان جریان یافت، مغز شما متمرکزتر می شود و تمرکز بر روی کار را آسان تر می کند.

شهریور

آیا برای درخشیدن آماده هستید؟ وضعیت سیارات، امروز برای بیان شخصیت و مطرح کردن خود، به شما جسارت می بخشد. از معاشقه با شریک عاطفی خود، هراس یا شرم نداشته باشید. احساسات تان را آزادانه و حتی بی شرمانه بروز دهید.

یا بین جلسات کاری با او تماس بگیرید و ابراز علاقه کنید. این کارها مانند یک شوک، رابطه تان را از یکنواختی خارج می کند. البته باید اعتدال را نیز، حفظ نمایید.

مهر

اگر امروز احساس بی قراری کردید، نگران نباشید! این به خاطر وضعیت ماه و سیارات است. ممکن است با مرتب کردن و پاکسازی فضای خود از کثیفی ها و چیزهایی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، احساس بهتری پیدا کنید.

اما حواس تان باشد زیاده روی نکنید و مثلا میز ناهارخوری را صرفا چون روز قبل از آن استفاده نکرده اید، دور نیاندازید! یکی از اعضای خانواده یا هم خانه شما ممکن است از شما درخواستی داشته باشد. ابتدا خودتان را در اولویت قرار دهید. اگر نمی توانید مشکل او را حل کنید، مجبور به این کار نیستید!

آبان

به همان اندازه که مردم از شوخ طبعی شما لذت می برند، ممکن است با زیاده روی کردن از شما برنجند. وضعیت سیارات می تواند شما را وسوسه کند که با زیاده روی کردن باعث رنجش و ناراحتی کسی شوید.

با اطمینان از اینکه با آن ها می خندید، نه به آن ها، از بروز این رنجش ها جلوگیری نمایید. تا جایی که می توانید، از شوخی های تحقیرآمیز پرهیز کنید.

آذر

با حضور ماه در بخش مالی برج فلکی تان، و اورانوس در بخش کاری و حرفه ای تان، ممکن است یک ایده عالی برای درآمدزایی به ذهن تان برسد. با این حال، ببینید دقیقا چه چیزی در اجرای یک طرح دخیل است؟

اگر به صورت فشرده کار کنید و بیش از حد تلاش کنید، هیجان و انگیزه اولیه می تواند به سرعت از بین برود. پس مکث کنید تا به همه چیز خوب فکر کنید. اگر هنوز نمی توانید راه مناسبی برای اجرای این ایده پیدا کنید، متعهد نشوید.

دی

نفس عمیق بکشید. امروز، اعصاب تان کمی ضعیف است و زود از کوره در می روید! برای جلوگیری از خشم ناگهانی، به خودتان زمانی برای استراحت بدهید تا ذهن تان آرام شود.

ممکن است بخواهید در حالی که استراحت می کنید، کمی تحقیق کنید تا حقایقی را که برای اثبات موضوعی نیاز دارید، به دست آورید. شما به اندازه کافی شجاع هستید که هدفمند و سنجیده سخن بگویید.

بهمن

سازگاری شما امروز یک موهبت بزرگ خواهد بود! با توجه به وضعیت ماه و دیگر سیارات، موقعیتی که فکر می کردید غیر قابل تغییر باشد، به ناگهان تغییر خواهد کرد. با جریان حرکت کنید و وابستگی خود را به یک نتیجه خاص که ممکن است هرگز رخ ندهد، از بین ببرید.

باور کنید که کیهان چیز بهتری برای شما در نظر گرفته است. اگر اکنون یک نفر بتواند عقب برود و به تصویر بزرگ تر نگاه کند، این شما هستید.

اسفند

امروز، ماه در بخش انسان دوستی برج فلکی شما قرار دارد و اورانوس، انقلابی را در حوزه ارتباطات شما ایجاد خواهد کرد و به شما جرات و جسارت می بخشد تا در مورد یک هدف اجتماعی که برایتان مهم است، تلاش و صحبت کنید.

شما پیامی برای انتقال دارید و وضعیت سیارات می تواند به شما در انجام آن کمک کند. چه در حال موعظه تیم خود برای جلب حمایت آن ها باشید، چه یک حرکت متحول کننده را در فضای مجازی به راه بیاندازید، موفق خواهید بود.

امروز، این را می دانید که «چگونگی» به اندازه «چرایی» مهم نیست. شما مملو از نیروی طبیعت هستید. پس جسورانه پیش بروید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد