فال سرنوشت | فال سرنوشت امروز

فال سرنوشت فردا 16 مرداد ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

بی تردید تو هم به این فکر کرده ای و بارها ذهنت درگیر این سوال شده که اگر سرنوشت ما از قبل رقم خورده پس جایگاه تلاش و شب زنده داری ها و این همه دویدن چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال سرنوشت فروردین

اگر از طولانی بودن لیست کارهایی که باید انجام دهید دچار سردرگمی هستید، دلیل موجهی برای آن دارید! خبر خوب این است که شما مجبور نیستید همه کارها را به تنهایی انجام دهید.

شما همیشه این گزینه را دارید که از دوستان و نزدیکان خود درخواست کمک کنید. بنابراین، به سراغ آن ها بروید. تفویض مسئولیت، رسیدن به هدف را برای شما آسان تر می کند.

مسائل مربوط به سلامتی و تندرستی نیز در این آخر هفته در کانون توجه قرار دارند. به جای اینکه بی پروا پرخوری کنید یا شب زنده داری کنید، در نظر داشته باشید که سالم غذا بخورید، خوب استراحت کنید و در طول روز، آب زیادی بنوشید.

فال سرنوشت اردیبهشت

شهود شما به حدی است که اطرافیان تان تمایل دارد به شما تکیه کنند تا به آن ها کمک کنید از چالش های روزمره خود عبور کنند. اما چقدر به آن صدای درونی و شهود خود گوش می دهید؟

فردا از شما خواسته می شود مکث کنید، نفس عمیقی بکشید و سفر به درون خود را آغاز کنید. زمان آن فرا رسیده است که دوباره با جنبه عرفانی خود ارتباط برقرار کنید.

مثل همیشه، به یاد داشته باشید که راهنمایی هایی که دریافت می کنید ممکن است برای ذهن منطقی شما منطقی باشد یا نباشد، و این هیچ اشکالی ندارد. به خود این اجازه را بدهید که با زندگی معاشقه کنید و شانس خود را امتحان نمایید.

فال سرنوشت خرداد

خبر خوب این است که شما موفق شده اید چالش های زیادی را که زندگی در چند سال گذشته برایتان ایجاد کرده است، با متانت و صبوری پشت سر بگذارید. شما درس هایی را که باید یاد می گرفتید، آموخته اید و اکنون زمان فارغ التحصیلی است!

حضور ماه کامل در برج دلو، همچنین به شما یادآوری می کند که شما قدرت انجام هر کاری و رفتن به هر جایی را دارید. اگر مکان خاصی در قلب و ذهن شما بوده است، وقت آن رسیده که از آن بازدید کنید.

فال سرنوشت تیر

حضور ماه کامل در برج دلو، هدایای معنوی زیادی برایتان به ارمغان می آورد. شما می توانید تصویر بزرگ تر را از جایی که ایستاده اید ببینید. می توانید با جایی که هستید و با آنچه که برای رسیدن به این نقطه از سفر خود فدا کرده اید، صلح کنید.

این یادآوری برای شما جهت ادامه اعتماد به شهود خود است. بدانید که صدای حکمت درون شما را به جاهای خوبی خواهد برد.

ممکن است برخی از شما برای کاوش در اعمال معنوی یا کشف طبیعت درمانی یا گیاه پزشکی به سفری دعوت شوید. اگر این سفر به صعود شما کمک می کند، به این معنی است که در مسیر درستی هستید.

فال سرنوشت مرداد

به دنبال این نباشید که چه چیزی به دست می آورید؛ به دنبال این باشید که چگونه می توانید به دیگران خدمت کنید. اکنون زمان رشد و توسعه است. زمان تقسیم داشته ها با اطرافیان.

اطمینان داشته باشید که همانطور که با قلبی باز می بخشید، برکات شما هم چند برابر خواهد شد. حضور ماه کامل در برج دلو همچنین یادآوری می کند که یک دوره سختی در شرف پایان است. در حین انجام این فرآیند، با خودتان صبور باشید.

قبل از اینکه وارد یک جدول زمانی جدید شوید، لحظه ای را به پردازش درد و ادغام درس های روح اختصاص دهید.

فال سرنوشت شهریور

اگر شما برای این چالش آماده نبودید، آیا خداوند آن را به زندگی شما وارد می کرد؟ احتمالا ناخودآگاه شما پاسخ این سوال را می داند. به جای اینکه اجازه دهید حس قربانی بودن بر شما مسلط شود، قدرت خود را باز پس گیرید.

شما برای حرکت دادن کوه ها به دنیا آمده اید و حرکت دادن کوه ها همان کاری است که انجام خواهید داد.

اگر چالش‌ هایی که با آن‌ ها دست و پنجه نرم می‌ کنید مربوط به دیگران است، با این واقعیت کنار بیایید که در سفر زندگی، قرار نیست همه تا ابد در کنار شما باشند. این موضوع نباید شما را از ماموریت خود یا کاری که قصد انجام آن را دارید باز دارد!

فال سرنوشت مهر

شما با این الگو خیلی آشنا هستید. همه شما با بازی شیطان و اینکه چگونه ذهن شما را تسخیر می کند و بر افکار شما مسلط می شود، بسیار آشنا هستید. پس بدون معطلی، شمعی روشن کنید، فرشتگان تان را فرا بخوانید و دعا کنید.

زمان آن رسیده است که ایمان را به جای ترس انتخاب کنیم؛ ایمانی جادویی! وقت آن است که قدرت خود را به خاطر بیاورید و آن کاری را انجام دهید که از آن می ترسید. شما برای یک انقلاب درونی دیگر آماده هستید!

فال سرنوشت آبان

شما به تنهایی کاری را انجام می دهید و دائما در خفا غر می زنید که چرا وقتی به دیگران نیاز دارید، به کمک شما نمی آیند! به خودتان لطف کنید و ارتباط برقرار کنید! خواسته ها و نیازهای خود را واضح بیان کنید.

در مورد حمایتی که نیاز دارید، با خانواده و اطرافیان خود صحبت کنید. آن ها به بهترین شکل ممکن فضا را برای شما فراهم خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که شما آگاهانه خالق واقعیت زندگی خود هستید و در درون خود این قدرت را دارید که هر زمان که بخواهید، فیلمنامه زندگی را بازنویسی کنید. برای تقویت چاکرای گلو، از قدرت آمازونیت، لاجورد یا سودالیت استفاده کنید.

فال سرنوشت آذر

کمی وقت بگذارید و دوستی های خود را بررسی کنید. لحظه ای به بررسی افرادی که خود را با آن ها احاطه کرده اید، اختصاص دهید. همه افراد نزدیک تان خیرخواه شما نیستند، و این چیزی است که شما مدتی است از آن آگاه شده اید.

به یاد داشته باشید، زمان و انرژی شما مقدس است. از خارج شدن از فضاهایی که در این لحظه با شما در تضاد هستند، نترسید. البته لازم نیست به هیچ وجه با آن ها خشن یا بی رحمانه رفتار کنید. اما می‌ توانید حد و مرزهای خاصی را با آن ها ایجاد کنید.

فال سرنوشت دی

زمان هایی در زندگی ما وجود دارد که احساس می کنیم در حال انجام کاری هستیم، اما نمی توانیم نتایج مطلوب را در واقعیت بیرونی خود ببینیم. اگر این موضوع در مورد موقعیت فعلی تان صادق است، نفسی تازه کنید، و صبر را در خود پرورش دهید.

به جای تمرکز بر رضایت آنی، اهداف بلندمدت خود را تجسم کنید که از نظر فیزیکی شکل می گیرند. ماه کامل به شما یادآوری می کند که شما در جایی هستید که باید باشید و علیرغم آنچه که ذهن بازیگوش تان از شما می خواهد باور کنید، در حال پیشرفت هستید.

فال سرنوشت بهمن

اکنون نوبت شماست که بدرخشید و به عنوان شخصیت اصلی بازی زندگی خود ظاهر شوید! فقط یک یادآوری: شما می توانید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید، اگر قلب و ذهن خود را به آن اختصاص دهید.

بنابراین، باورهای درونی که شما را از پذیرش قدرت و پتانسیل خود باز می دارد، تغییر دهید. از انرژی ماه کامل در نشان فلکی خود استقبال کنید. با قلبی شجاع و گشوده، به دنبال رویاهای خود بروید؛ زیرا اعتماد دارید که کیهان از شما در این روند حمایت می کند.

اما یک نکته را به یاد داشته باشید: همانطور که روح بازیگوش خود را در آغوش می گیرید، خود را از ایده کمال گرایی رها کنید.

فال سرنوشت اسفند

کائنات صدای شما را می شنود! گذشته شما هر چند وقت یکبار به سراغ شما می آید. اما این لزوما چیز بدی نیست. آنچه که ماه کامل در حال حاضر به شما ارائه می دهد، فرصتی برای پردازش دردهای پردازش نشده است؛ برای رساندن نور به قسمت های به اصطلاح تاریک درون تان.

شما این قدرت را دارید که تمام آن تلخی ها را به یک اکسیر شیرین برای رشد و عروج تبدیل کنید. از اولویت دادن به کارهای درونی نترسید. به آنچه زخم هایتان می گویند گوش کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد