تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

باهوشا بگن کدوم دانش آموز سر امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه! | تست هوش

آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب: مشکلات بشر امروز به گرم شدن زمین و بحران های زیست محیطی ختم نمی شود. بیماری هایی که حاصل زندگی مدرن است، سلامتی او را تهدید می کند. کم تحرکی جسمی و ذهنی از جمله مشکلات جدیدی است که با آن روبروست و می تواند بر سلامت جسم و روح او تأثیر منفی بگذارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

​​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

بر همین اساس کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که باید روزانه به صورت مرتب 20 دقیقه از زمان خود را صرف ورزش سبک و حرکات کششی کنیم. این مسئله سلامت جسم ما را تضمین می کند. اما برای سلامت ذهن چه باید کرد؟ انجام سوالات هوش، بازی های فکری و … می توانند در این زمینه کمک فراوانی کنند. مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین سوالات هوش معمایی این زمینه را فراهم کرده است. امروز نیز با آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب می توانید ذهن و مغز خود را به چالش بکشید.

همانگونه که در سطور بالا به آن اشاره شد،انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

.

.

.

در تصویر آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب، شما با یک کلاس درس مواجه هستید. در تصویر این آزمون، شما می توانید چند دانش آموز را مشاهده کنید. دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. مشخص است که دانش آموزان توقع سوالات سخت را نداشته اند. همه نگران دیده می شوند. اما در این میان یکی از دانش آموزان در حال تقلب است. به نظر شما دانش آموز متقلب کدام یک از دانش آموزان است؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب

اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگردید و شانس خود را برای حل آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب امتحان کنید. اگر خسته شدید هم می توانید به پایین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

به باور سازنده آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب، نزدیک به هشتاد درصد از پاسخ دهندگان بلافاصله دخترک شما را 2 را متقلب معرفی می کند. علت هم نوشته هایی که بر روی دستان او دیده می شود. اما اگر به صورت سوال دقت بیشتری می شد، متوجه می شدید که دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. همچنین باید گفت که فرمول های ریاضی که در دستان این کودک دیده نمی شود، بدرد امتحان ادبیات نمی خورند.

به نظر می رسد کودک شماره 4 در حال تقلب کردن است. به ورقه روی میز او نگاه کنید. نقاشی کشیده شده است و او در زیر میز در حال نوشتن تقلب بر روی ورقه امتحانی است!

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد