تئاتر مریم معصومی غوغا کرد
مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود
علاقه مریم معصومی به تئاتر
مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود تا اینکه بعد از مدت ها متن چلچلا به او پیشنهاد می شود و از آنجایی که متن پر محتوا و پر وزنی بوده با یک بار خواندن منقلب می شود اما برخلاف میل باطنی اش و ترس از اینکه بخاطر بی تجربگی و تازه کار بودن شاید نتواند روی صحنه برود از تصمیم خود منصرف می شود چرا که این کار دیالوگ های خیلی بلند در حد 15 خط داشته که او را شوکه کرده بود ولی پس از اینکه انصراف خود را اعلام می کند دلگرمی های کارگردان باعث می شود دوباره راغب به همکاری شود و در نهایت کاری از آب در آمده بود که همه بینندگان راضی بودند.سخت بودن چلچلا زمانی برای معصومی خیلی بیشتر حس شد که علاوه بر مونولوگ های بلند فیزیکال بودن کار هم به آن افزوده شد که نهایتا کسانی که کار تئاتر وی را دیدند معتقد به این بودند که ما یک مریم معصومی دیگر و متفاوتی را در این نمایش مشاهده کردیم.
فیلم شناسی مریم معصومی
سینما
ترانه (فیلم 1396)
عروسک خانه
پیله و بی خوابی اسبها
دوستان یک رنگ
پس کوچه های شمرون (1391)
خالتور (1396)
ارسال نظر