حادثه | حادثه مرگبار | حادثه کشنده

مصاحبه با راننده اتوبوسی که آمبولانس را پنچر کرد/ نمی‌خواستم یک بچه دو ساله را بکشم!

راننده اتوبوسی که آمبولانس را پنچر کرده بود و با اینکار منجر به کشته شدن یک دختر بچه دوساله شده بود، ابراز ندامت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

گفت‌و‌گو با راننده اتوبوس

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

من راننده اتوبوس خط سهروردی به سیدخندان هستم. ساعت حدود دو بعد از ظهر در حال عبور از نزدیکی خیابان شهید بهشتی بودم که با آمبولانس در خط ویژه اتوبوس مواجه شدم. مسیر اتوبوس کاملاً توسط خودروی آمبولانس بسته شده بود و من نمی‌توانستم ادامه مسیر بدهم. چند دقیقه‌ای صبر کردم اما از راننده آمبولانس خبری نبود.از آنجا که بین مسیر رفت و برگشت بلوک قرار داشت من نمی‌توانستم برای ادامه مسیر از آن خط استفاده کنم.

چرا لاستیک‌ها را پنچر کردی؟

هوا گرم بود و کولر اتوبوس هم کار نمی‌کرد. عصبانی شده بودم و مسافران هم اعتراض داشتند. اصلاً تصور نمی‌کردم که چنین اتفاقی رخ بدهد و بچه‌ای به این دلیل جانش را از دست بدهد. آن موقع اصلاً این موارد به ذهنم نرسید.

بعد از پنچر کردن آمبولانس چکار کردی؟

راه جلو که بسته بود، مجبور شدم همان مسیری که آمده بودم را دنده عقب بروم تا به یک دو راهی برای رفتن به خط برگشت اتوبوس برسم. مسافت زیادی بود و در خط ویژه تمام این مسیر را دنده عقب رفتم.

کی متوجه شدی که این کار باعث مرگ یک کودک شده است؟

فردای آن روز در فضای مجازی خبر را خواندم. آنقدر شوکه شده بودم و حالم بد شد که گوشی تلفن همراهم را خاموش کردم. هم ترسیده بودم هم ناراحت و شرمنده وجدانم بودم. آن زمان که لاستیک‌ها را پنچر می‌کردم اصلاً یک درصد هم احتمال نمی‌دادم که چنین حادثه‌ای رخ دهد. از کاری که کردم بشدت پشیمانم.

قصد نداشتی خودت را معرفی کنی؟

نمی‌خواستم فرار کنم اما به قدری در شوک بودم که نمی‌دانستم چه کاری انجام بدهم.

مصاحبه‌گر: مرجان همایونی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت رستانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد