پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مخزن قیفی با پایه 3000 لیتر و کاربرد آن : از زمان شروع افزایش چشمگیر جمعیت, میزان استفاده ازمنابع طبیعی بسیار افزایش داشته است ؛ یکی از این منابع , ذخایر آبی می باشد که هر روزه کم و کمتر می شود و به همین دلیل تهیه آب آشامیدنی سالم به یک چالش زیست محیطی تبدیل شده است .با توجه به کمبود آب, در این مطلب سعی داریم به خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر بپردازیم و در مورد ویژگی های آن توضیح دهیم , تا انتها همراه ما باشید .

توضیح کامل درباره خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر

مخزن قیفی با پایه 3000 لیتر | رادمان پلاست

همانطور که می دانید بسیاری از نقاط کشور ما دچار بحران آب می باشند ، بنابراین لازم است استفاده از این نعمت حیاتی را بهینه کنیم و به دنبال یافتن راهی برای ذخیره سازی آن باشیم ,خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتری یکی از محصولاتی است که می تواند در مواقع کمبود آب ,به ما کمک کند تا در مقیاس بزرگی آب ذخیره شده داشته باشیم .خوشبختانه در سال های گذشته شرکت های معتبری به مانند رادمان پلاست قدم در راه تولید محصولاتی با کیفیت و کاربردی مانند مخازن ذخیره آب گذاشته اند و انواع و اقسام مخازن با ظرفیت های متفاوت و با شکل های گوناگون را تولید و عرضه می کنند .

معرفی مخازن قیفی رادمان پلاست

مخازن قیفی رادمان پلاست در دو مدل عرضه می شوند ؛ نوع اول مخزن آب قیفی تک لایه و نوع دوم مخزن سه لایه می باشد ؛ در ادامه به تفاوت این دو نوع مخزن اشاره خواهیم کرد .خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر تک لایه رادمان پلاست یک گزینه مناسب برای صنایع غذایی ، کشاورزی و ... می باشد . این نوع مخازن نه تنها برای نگهداری آّب ، بلکه برای ذخیره مواد دیگر مانند اسید ,سوخت,مایعات دارویی و شیمیایی و ... مناسب هستند .با توجه به شکل مخازن قیفی, برای نصب آنها حتما نیاز به یک پایه خواهید داشت ؛ همچنین لازم است بدانید که نصب مخازن تک لایه باید در محیط های کم نور و به دور از نور مستقیم خورشید باشد .اگر مجبور هستید که مخزن را در مکانی مثل پشت بام که در معرض خورشید است نصب کنید ,نگران نباشید, شرکت رادمان پلاست با تولید مخازن قیفی سه لایه ، این مشکل را حل کرده است .

اما تفاوت مخزن قیفی تک لایه و سه لایه در چیست ؟ در حقیقت مخازن تک لایه , لایه ای برای فیلتر کردن نور خورشید ندارند و به همین دلیل ، نور خورشید از دیواره آنها عبور می کند و شرایط درون مخزن را برای رشد جلبک مهیا می کند ,ولی در مخازن سه لایه از عبور نور خورشید به طور کامل جلوگیری می شود و کیفیت مایع درون آن به خوبی حفظ می شود .به عبارتی با رسیدن نور خورشید به آب درون مخزن و رشد جلبک ها ، زمینه برای رشد باکتری های بی هوازی فراهم می شود ,این باکتری ها از جلبک ها تغذیه می کنند و در نهایت مزه و بوی آب را تغییر می دهند, در حالیکه در مخازن سه لایه, نگهداری طولانی مدت آب , هیچ تاثیری بر طعم و مزه آن ندارد .توجه فرمایید که تعدادی از شرکت ها ممکن است به شما توصیه کنند که به منظور نگهداری آب منزل خود در مقیاس بزرگ , برای خرید مخازن آب قیفی 3000 لیتر اقدام کنید ؛ در صورتی که مخازن قیفی برای منازل مسکونی و مصارف خانگی مناسب نمی باشند .

برگ برنده محصولات رادمان پلاست

خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر  | رادمان پلاست

خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر رادمان پلاست ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را نسبت به مخازن سایر شرکت ها متمایز می کند ؛ این تفاوت ها شامل موارد زیر می باشند :

کیفیت

اولین و مهم ترین وجه تمایز مخازن پلی اتیلن رادمان پلاست با برندهای دیگر در کیفیت مواد اولیه به کار برده شده می باشد ؛ در حقیقت با خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر این مجموعه , خیالتان راحت خواهد بود که یک محصول درجه یک و با کیفیت تهیه کرده اید .

ماندگاری

- دومین تفاوت ، به عمر و ماندگاری مخزن آب برمی گردد, به علت اینکه مخازن پلی اتیلن شرکت رادمان پلاست از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند ، طبیعتا عمر و ماندگاری آنها بسیار بیشتر از نمونه های مشابه در بازار می باشد .

بنابراین اگر شرایط و اصول نگهداری را به خوبی رعایت کنید ,می توانید برای مدت طولانی از مخزن استفاده نمایید تا در زمانی که آب قطع می شود یا فشار آب کاهش می یابد ,آب ذخیره شده داشته باشید .

یکی از مهم ترین نکات در خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر,قیمت آن می باشد,شرکت رادمان پلاست ضمن توجه ویژه به کیفیت مخازن تولیدشده ، همواره تلاش نموده تا قیمت گذاری محصولات را با نگاه به وضعیت اقتصادی جامعه و رعایت انصاف انجام دهد .در نتیجه مخازن آب برند رادمان پلاست ,از بهترین متریال ساخته شده اند , بسیار با کیفیت هستند,از عمر و دوام بالایی برخوردارند و در کنار همه این نکات, مقرون به صرفه نیز می باشند .

قیمت مخزن آب 3000 لیتری افقی

اگر شما قصد خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر را داشته باشید ، احتمالا یکی از سوالاتی که ذهنتان را درگیر کرده است ,مربوط قیمت آن می باشد .

از آنجایی که مشخص نیست شما در چه زمانی این مطلب را مطالعه می کنید و علاوه بر آن قیمت محصولات ارتباط شدیدی با شرایط بازار دارد ، تعیین یک قیمت ثابت و معین امکان پذیر نمی باشد ؛ به عبارت دیگر نوسانات قیمت ، موجب می شود تا قیمت مخازن هم دستخوش تغییر شوند .متاسفانه در سال های اخیر که شاهد قطعی های مکرر آب منازل بودیم ، افراد سودجو دست به فروش محصولات بی کیفیت و تقلبی با قیمت های بسیار بالا زدند و از این طریق ، عده ی زیادی از مردم را فریب دادند . بنابراین قبل از هر چیز به شما توصیه می کنیم برای خرید مخازن آب به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید .برای اطلاع از قیمت محصولات رادمان پلاست , این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است که بدون نیاز به خرید حضوری ، به وبسایت مجموعه رادمان پلاست مراجعه نمایید , محصولات را ملاحظه و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید .در صورتی که قصد خرید مخزن آب پلی اتیلن دارید و به مشاوره پیش از خرید احتیاج دارید ، می توانید از طریق شماره های تماس که در تصویر مشاهده می کنید ، با کارشناسان مجموعه رادمان پلاست تماس حاصل فرمایید .

ابعاد مخزن آب 3000 لیتری ایستاده

ابعاد مخزن آب 3000 لیتری ایستاده | رادمان پلاست

بهتر است قبل از اقدام برای خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر ، از ابعاد و ویژگی های ظاهری آن مطلع شوید . همانطور که از نام این مخازن پیداست ,3000 لیتر ظرفیت دارند و این قابلیت را دارند تا مایعات مختلف را درون نگهداری کنند .

طول مخازن قیفی رادمان پلاست ، 153 سانتی متر می باشد و عرض آنها هم حدود همین مقدار است . یکی از موارد مهم برای تعیین محل نصب این مخازن ، آگاهی از ارتفاع مخزن می باشد . ارتفاع مخازن قیفی بدون احتساب ارتفاع درب نزدیک به 223 سانتی متر و با احتساب ارتفاع درب مخزن , حدود 232 سانتی متر است .شرکت رادمان پلاست تولیدکننده و عرضه کننده انواع محصولات پلی اتیلن مانند مخازن ذخیره آب ,وان های پلی اتیلن و ... از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می باشد و توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار بکند , شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه, تصاویر,مشخصات ,قیمت و سایر اطلاعات مربوط به محصولات را برسی نمایید .

سخن پایانی

در گذشته تعداد کمی از افراد به سراغ تهیه تانکرهای فلزی می رفتند در حالیکه امروزه کمتر ساختمانی پیدا می شود که از مخازن پلی اتیلن استفاده نکند ؛ در واقع هم تعداد متقاضیان این محصول افزایش پیدا کرده و هم جنس مخازن دچار تغییر و تحول شده است .به طور کلی مخازن پلی اتیلن به خاطر سبک تر بودن ,آسان بودن حمل و نقل ، آسان بودن نصب و همچنین مقرون به صرفه بودن ، تقریبا به طور کامل جای منبع آب فلزی را گرفته اند . این مخازن تنوع فراوانی دارند و به خوبی نیاز مشتریان را پاسخ می دهند .به همین علت در این مقاله به معرفی کامل و جامع خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتر و نکات مهم در رابطه با خرید این مخازن پرداختیم,همچنین ملاحظه کردید که مزایای محصولات رادمان پلاست نسبت به محصولات برندهای دیگر چیست .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره  53302000 -031 تماس حاصل فرمایید .و یا به آدرس سایت https://radmanplast.com مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان