پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی تی ان اسپیدی با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی تمامی مشکلاتی که ممکن است برای شما در حمل و نقل پیش آید را به خوبی حل می کند. لازم به ذکر است امکان ارسال محمولات به مناطق دور افتاده که فاقد شعبه تی ان اسپیدی هستند با تامین هزینه سرویس از سوی مشتری میسر می باشد.

شما می توانید از طریق شماره تماس 02144974661 از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص تی ان اسپیدی بهره مند شوید 

همچنین با وارد شدن به این لینک می توانید درباره خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا شرکت حمل و نقل بین المللی تی ان اسپیدی

  1. یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت تجربه و تخصص آن است که باعث می شود تحویل محموله ها در سریع ترین زمان ممکن با درک و تحقق نیازهای مشتری خصوصا در رابطه با ارزش کالا انجام گردد.

  2. تی ان اسپیدی با تیمی حرفه ای و با تخصص در زمینه قوانین و مقررات بین المللی می تواند هر نوع حمل و نقل را به خوبی انجام دهد. این قوانین از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هر کشور دارای قوانین و مقررات مخصوص خود در زمینه حمل و نقل بین المللی است.

  3. تی ان اسپیدی خدمات با کیفیت با هزینه مناسب به شما ارائه خواهد کرد. در ابتدا کار محاسبه هزینه ها بسیارمهم است زیرا هزینه گزاف برای یک کسب و کار مناسب نیست. شما می توانید به صورت آنلاین و وارد شدن به این لینک قبل از هر چیزی استعلام قیمت حمل و نقل خود را برآورد کنید.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی تی ان اسپیدی حمل و نقل کالا را به روش های مختلف در سریع ترین زمان ممکن ارسال می کند. روش های مختلف در ادامه بررسی میشود.

حمل و نقل هوایی

یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی در زمینه حمل و نقل هوایی شرکت تی ان اسپیدی است. این شرکت با سابقه ای بیش از 15 سال در حوزه حمل بار هوایی، تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارد. همچنین بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی تی ان اسپیدی از فناوری های پیشرفته مانند سامانه های رد گیری بار و خدمات آنلاین برای مشتریان استفاده می کند. هزینه های مناسب و خدمات با کیفیت نیز از ویژگی های این شرکت است. به علاوه تی ان اسپیدی از اعتبار و شهرت بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل هوایی برخوردار است.بنابراین، اگر به دنبال بهترین شرکت در زمینه حمل بار هوایی هستید می توانید به شرکت تی ان اسپیدی اعتماد کنید.

حمل و نقل دریایی

همانطور که می دانید حمل و نقل دریایی یکی از مهم ترین روش های حمل ونقل بین المللی است. ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه‌ی خود، هم در شمال کشور و هم در جنوب کشور بنادر مهمی را در خود جای داده است. شرکت تی ان اسپیدی بارهای تجاری شما را به صورت کانتینر یا خرده پا به تمام نقاط با نمایندگی فعال در بنادر مهم ایران در سریع ترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور ارسال می کند و در تشریفات گمرکی با مجوزات لازم برای سهولت ترخیص از گمرک در کنار شما هستند.

حمل و نقل ریلی

حمل و نقل ریلی بعد از حمل و نقل زمینی قدیمی ترین شیوه جا به جایی است. سیستم حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه ترین خدمات حمل و نقل را ارائه می کند. شما می توانید در صورت تمایل از خدمات منحصر به فرد شرکت تی ان اسپیدی بهره ببرید. تیم متخصص این شرکت میتوانند با تعرفه های مناسبی حمل بار را به مقصد شما انجام دهد.

سخن آخر

با اولین تماس تلفنی، کارشناسان متخصص بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی تی ان اسپیدیدر سریع ترین زمان ممکن به محل فرستنده مراجعه نموده و پس از ارائه رسید، مرسولات را دریافت می کنند. کالای شما با نهایت دقت و حفاظت، بارگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل گیرنده در هر نقطه از جهان تحویل می گردد. امکان انجام امور مربوط به بسته بندی محمولات، مطابق استانداردها و ضوابط شرکت، تامین شده است. مشتری این امکان را دارد که محموله خود را در مراحل مختلف، از ارسال تا تحویل بر روی وبسایت شرکت تی ان اسپیدی پیگیری نماید. ایجاد سرویس های اختصاصی جهت ارسال محمولات شرکت ها، کارخانجات و تجار از جمله خدمات شرکت تی ان اسپیدی می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان